Endelig hjemme!

Nu har jag hunnit fixa det mesta och blivit lite hemmastadd igen. Det är konstigt men det känns faktiskt lite som att komma hem. Lägenheten är jag ju bekant med men det som gör det extra speciellt är att flera av mina grejer finns kvar. Igår tänkte jag till exempel låna ett paraply men hittade mitt eget, flera kryddor är mina och en väldigt stark cayennepeppar har till och med hängt med från när jag bodde i Frankrike vintern 2010. Den måste ha flyttat över fem gånger!

Jag sov ensam här i natt men idag ska Mathilde komma hem. Det ska bli så roligt att träffa henne igen! Mathilde ska bara bo här några nätter i veckan och hennes syster ska kanske komma någon helg. Så det verkar som jag kommer bo här ganska mycket själv. Jag hoppas det inte blir ensamt eftersom jag är van vid att alltid ha någon hemma.

När jag kom i fredags möttes jag av den här tidningen i trappuppgången!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0