Drinkkväll

Igår hade vi drinkkväll hos Linn. Jag tänkte inte dricka så mycket men sen gjorde vi så sjukt goda drinkar att jag inte kunde låta bli. Vi blandade bland annat fejk mojitos och strawberry daiquiri. Det blev lite som smoothies med alkohol. Till drinkare spelade vi "Med andra ord". En av tjejerna skulle beskriva Kolmården med andra ord och sa "Djurpark nära Göteborg". Jag höll på att dö!

Sen skulle jag lista ut vem Mats Sundin var och trodde det var någon politiker. Sanne som älskar hockey höll på att säga upp bekantskapen med mig men till mitt försvar finns det faktiskt en lokalpolitiker i Norrköping som heter Mathias Sundin så helt lost var jag inte. Kul kväll blev det i alla fall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0