Costas

I kväll har jag varit på middag på Costas med klassen. Det är många som ska åka hem direkt efter tentan på torsdag så vi bestämde oss för att ha avslutninsmiddag idag istället. Costas hade (inte helt otippat) grekisk mat. Jag åt (som vanligt) lax.



Lagom till att vi skulle betala middagen fick Emilia sms om att tentaresultatet var ute. Några hade redan hunnit åka hem men vi som var kvar turades om att kolla resultaten en sådär hundra gånger på ett par telefoner. Jag fick faktiskt VG och känner mig mycket nöjd och lite överraskad. Nu har jag bara en liten tenta kvar att klara! 

Tidigare idag hade vi långfrukost med nybakta scones hos Emma. Vi har inläsningsdagar för nästa tenta. Jag lär mig verkligen mycket när vi förhör varandra men imorgon måste jag dunka in en massa latinska namn i skallen. Det känns verkligen som glosträning igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0