Sognsvann

Förut idag drog jag till Sognsvann och sprang. Det är 3-4 km runt sjön. Regnet hängde i luften hela tiden men det var väldigt fint och friskt! Jag kom runt sjön väldigt fort och bestämde mig för att träna styrka istället för att springa ett varv till. Jag gjorde olika benövningar, dips och armhävningar med hjälp av bänkar och stenar. Det är riktigt härligt att träna utomhus, mina lycklighetskänslor sprudlade! 
 
Av någon konstig anledning känns det ibland inte lika effektivt att träna ute som att gå till gymmet eller en träningsklass men om man gör bra övningar är det minst lika effektivt och mycket härligare med frisk luft. Jag fick träningsvärk i både benen och armarna efter min senaste uteträning så nu hoppas jag på lite värk till imorgon också. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0