I like to move it, move it

Idag är första gången på ett tag som jag inte haft något inplanerat efter jobb. Redan på t-banan hem bestämde jag mig för att dra ut och springa. När jag kom hem åt jag lite mat och skypade med Ling. Sen började jag fila naglarna och göra andra småsaker för att dra ut på tiden. Till slut insåg jag vad jag höll på med och bestämde att det bara var att dra. 
 
Första steget tänkte jag "äntligen!" Jag förstår inte varför det alltid ska vara så svårt att börja igen när man har tagit paus lite längre än några veckor. Jag sprang och sen stannade jag för lite sol, armhävningar och dips mot en bänk. Det bästa var att jag inte kände någonting i benet! Vaden kanske äntligen har läkt. Nu måste jag bara se till att ta det lite lugnt tills jag har köpt specialanpassade skor. Det är fan värt det. 
 


Kommentarer
Anonym

Hej sis!
Igår såg jag två pers som joggade på stranden (inte tillsammans) då tänkte jag på dig. Hehe. Vi ses snart!

2012-07-06 @ 14:04:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0