Vinterland

Nu har jag gått två dagar i skolan och allt känns bra. Det är nästan bara tjejer i min klass och alla jag har pratat med har varit snälla. Idag vid lunch fick halva klassen laga mat och äta tillsammans med några lärare. Tydligen kommer vi ha ganska mycket matlagning under utbildningen vilket jag tycker är väldigt roligt. Det blir så tråkigt om man bara lyssnar på en lärare som undervisar. Matlagning kommer bryta av bra!

Vid lunch tittade solen fram så jag kunde njuta lite av det härliga vinterlandskapet.


Efter skolan kom våra faddrar och påbörjade nollningen lite lätt. Vi ska ha pannband med våra namn på och gå runt och bära på en vattenmelon.. Spännande!


Kommentarer
Marita

Hej! Vad härligt det verkar vara med all snö. Jag riktigt längtar efter att spänna på mig skidorna. Här har det också kommit lite snö, men inte så att det går att åka. I alla fall inte i stan....

Kramar!

2012-01-25 @ 09:12:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0