Quinoasallad

Något som är bra med mitt kollektiv är att vi nästan har allt i sädesslag och fröväg. Något som är mindre bra är att ganska mycket har gått ut för x antal år sen. Men det heter ju bäst före och inte dödligt efter så till middag gjorde jag quinoasallad med quinoa som gick ut 2009. Jag hoppas bara att jag inte blir sjuk nu..


Idag har jag bowlat och jag och vann. Båda matcherna! Jag vet inte när jag bowlade sist men det var kul. En sån grej man borde göra oftare än vart tredje år.


Kommentarer
Fani

hallå jag hörde en gång om någon som dog för den ätit för gammal krydda så var lite försiktig med det där tkr jag! vill inte skrämma upp dej men alltså fan..köp nytt istället, man vet aldrig.

puss<3

2012-03-02 @ 00:06:08
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0