Nollning

Igår hade vi sista dagen på nollningen. Min grupp träffades vid fem och åt bakad potatis. Jag köpte med mig rökt lax som jag passade på att trycka i mig. Jag saknar att inte kunna äta lax hemma. Efter middagen gick vi till en lokal och mötte upp resten av nollorna och faddrarna. I lokalen fick vi göra flera tävlingar och lite spex. Alla var utklädda till något på bokstaven H. Jag hade ingen fantasi så jag var en hund. Konstigt nog den enda hunden där.

Lite senare på kvällen gick vi ut till en klubb och dansade. Tyvärr var musiken ganska dålig så vi drog hem runt 1. Men det kändes lika bra för det var ju andra partynatten i rad och jag har insett att jag inte pallar att dricka så mycket två dagar i rad.




Kommentarer
Fani

sötaste hunden jag sett! <3

2012-02-07 @ 00:56:46
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0