Kemi

Plugget börjar verkligen bli svårt nu. Kemin blir bara svårare och svårare. Jag vill verkligen tänka att jag kommer klara det men nu har jag börjat tvivla. Något man aldrig ska göra. Bara jag pluggar tillräckligt så vet jag att jag kommer klara det. Frågan är bara hur mycket som är tillräckligt.

Både igår och idag satt jag kvar efter lektionen och pluggade ett par timmar. Jag lär mig lite men det är så mycket. Det känns verkligen som ett helt nytt språk för mig. Jag är samhällsvetare, inte naturvetare!

Ikväll lyxade jag till middagen med spenat- och fetaostpaj! Spenat har verkligen blivit en av mina favoritingredienser i typ.. Allt.



Kommentarer
Fani

du gör så mkt gott hela tiden! har lärt mej att man inte ska va hungrig då man besöker din blogg om vi säger så, haha :p spenat är allt bra gott håller jag med om! ska också göra något på det imorrn tror jag :D

jaa, vi får köra en sådan girls night out-kväll när du är hemma vid påsk tkr jag :D vore jättekul!

aah indisk mat är ju verkligen grymt gott alltså :)

puss , miss you <3

2012-02-02 @ 23:06:22
URL: http://glikia.blogg.se/
Emma

KLART DU KLARAR DET! Kämpa på, jag är inte orolig! Haha förövrigt gjorde jag en spenat och fetaost omelett igår, great minds think alike! Svingott. Håller tummarna för dig :)

2012-02-03 @ 21:21:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0