För att jag gillar att unna mig!

Ikväll har jag slagit på stort och bokat hela två resor! Den första resan gör jag den 14 mars till Malin i London! Hon har bott där ett tag nu så det ska bli spännande att hälsa på henne. Tyvärr måste jag åka via Stockholm vilket gör resan mycket dyrare men å andra sidan hinner jag träffa Sebbe. Kanske att jag kan få sova hos dig några timmar natten till den 15 mars?

Den andra resan är en hemresa vid påsk. Jag kommer hem på kvällen den 4:e och stannar till den 9 april. Nu har jag två saker att se fram emot (båda efter min första tenta) så nu är det bara att plugga på.



Kommentarer
Sebastian

Jaa självklart får du sova hos mig. Fast vi får se var det blir.. Annars kanske jag också ska till London i Mars för att hälsa på Waldemar!

2012-02-09 @ 14:34:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0