Bodybalance!

Idag har jag testat Bodybalance. Enligt beskrivningen ska det vara en blandning av rörelser från Yoga, Pilates och Tai chi. Jag tycker att det kändes som ett snabbare yogapass. Vi gjorde många yogaövningar men vi gjorde alla ganska fort och till lite annorlunda musik. Det var ett lugnt men bra pass. Efteråt kände jag dock att jag ville göra av med lite mer energi så jag sprang 20 minuter också. När man har tagit sig ut i 15 gradig kyla vill man gärna passa på att få ut så mycket som möjligt av gymmet.

Till kvällsmat gjorde jag soppa med spenat, broccoli (mest stjälkar), vitlök, morot och kidneybönor. Det var första gången jag hade kidneybönor i en soppa men det blev faktiskt väldigt gott. Det gjorde soppan lite matigare. Ett bra tips för konsistensen också om man inte har potatis hemma.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0