Jullov!

Äntligen har vi haft den sista lektionen i skolan! Vi hade presentationer om olika kapitel vi läst i boken Forskare klargör myter om maten. Efteråt jobbade vi lite med det sista grupparbetet. Vi har några saker kvar att göra men det ska vi fixa under "lovet". Det är så skönt att äntligen vara ledig!
 
Igår kväll kände jag mig seg och lite nedstämd. Jag tror både min kropp och hjärna behöver vila. Det ska bli så skönt och komma hem till mitt gamla rum, hänga i Norrköping och kunna äta vad jag vill. (På fredag önskar jag lax eller kyckling mamma och pappa!).
 
Senare idag ska vi dra till Vezzo och äta. Vi har varit så duktiga den här terminen och det är helt klart värt att fira! Här är bilder från senast vi var där. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0