Dan före dopparedan

Nu har jag kommit hem och allt är frid och fröjd. De två senasta dagarna har jag träffat alla mina vänner här hemma och varit med familjen. I morse kom Jonis hem med så nu är alla utom Moa hemma.
 
Idag har jag varit med mamma och Anneli och åkt skidor. Mamma och pappa har gjort sitt eget lilla spår här i närheten. Det är lite ont om snö men det gick och det var kul! Nu funderar jag verkligen på att köpa längdskidor så jag kan åka hemma i Umeå också.
 
I kväll ska vi baka det sista julgodiset (vi har redan gjort knäck) och slå in de sista presenterna. Igår klädde vi granen så jag börjar komma in i julstämning nu. 
 
 
 
 
 


Kommentarer
moa

Ah, vad fint. (!!!) Synd att jag inte kunde vara där. Jag var så jävla sjuk igår så det var därför jag inte ringde. Ska maila om det nu.
Kram!

Svar: Vi försökte ringa dig! Hoppas du mår bättre nu! Kram och god jul!!
Natalie

2012-12-25 @ 10:08:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0