Bodypump

I morse vaknade jag av att de ringde från bemanningscentrum. Jag har sovit alldeles för lite hela helgen med det vara bara att klä på sig, äta frukost och cykla iväg. På förskolan bakade vi pepparkakor till lucia. Det var så mysigt! Egentligen är december den mysigaste månaden att jobba men nu har jag tyvärr lektioner varje dag fram tills jag åker hem. 
 
Jag slutade vid tre och stressade hem för att hinna äta lite innan bodypump. När jag kom fram var alla biljetter slut (måndagspassen är SÅ populära) men jag smet in ändå. Idag körde vi äntligen den nya Les Mills releasen. Jag har tröttnat lite på alla gamla låtar, övningar och dessutom slutat få träningsvärk så det var verkligen dags. Nu är det lite spännande att gå på bodypump igen. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0