Villa paradisio!

Igår kväll träffade jag mina fina arbetskompisar Charita och Linn. Vi åt förmodligen världens godaste pizzor på Villa Paradisio på Grunerlökka. Jag beställde en med mozarella, scampi, tomat och oliver. Och sen satt vi och snackade länge. När det var dags att gå hem missade jag precis trikken så jag bestämde mig för att gå till en busshållplats lite högre upp. Tyvärr blir inte mina "genvägar" alltid lyckade så jag virrade bort mig totalt istället. Jag gick, cyklade och sprang i mörkret och försökte hitta rätt. Därför var det inte så konstigt att jag vaknade med ännu mer sjuksymptom i morse.

Men nu är jag verkligen trött på att vara sjuk. Jag vill vara frisk och träna! Hela min kropp känns stel och så känner jag inte smaker lika bra längre. Otroligt frustrerande. Men idag ska jag bara vila och imorgon är det sista arbetsdagen för den här veckan. Håll ut!


Kommentarer
Emma

Krya på dig fining!

2011-09-08 @ 23:02:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0