Föräldramöte!

Jag bokade precis min sista hemresa till Norrköping. Den 1 november slutar jag Osloäventyret och tar tåget hem igen. Jag längtar efter allt nytt som kommer ske i mitt liv. Resa och plugg klingar bra i mina öron.

Ikväll var det föräldramöte i barnehagen. Det var supermysigt! Jag, Linn och Charita (som alla har eller ska sluta på avdelning Multe) fick varsin ljuslykta i avskedsgåva från föräldrarna. Usch vad det kommer vara svårt att lämna alla barn den där sista dagen i oktober. Jag förbereder mig redan nu på att jag kommer gråta.

De två senaste dagarna har jag träffat Emelie H och tränat. Emelie har köpt gymkort på gymmet och plötsligt blev det lite roligare att gå dit. Jag tror att den här sista månaden kommer gå lite extra fort med sällskap i gymmet. Dessutom ska jag verkligen försöka springa en mil innan jag åker hem. Jag vet att jag klarar det men det svåra är att faktiskt ta mig modet att prova.

Ikväll ska jag lägga mig tidigt för imorgon efter jobb ska vi ha avslutning för Linn och gå på stand-up!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0