TGI Friday's!

Nu har jag vinkat av Ling och Madeleine på busstationen. Idag flyttar dom hem till Sverige och om några veckor flyttar dom till Australien. Nästa gång vi ses kommer vi alltså vara i Sydney. Det är coolt!

Igår var vi och åt middag på TGI Friday's. Tyvärr tror jag att jag hade lite för höga förväntningar för maten var inte god. Den var helt okej men inte wow, som Madeleine uttryckte det. Men trevligt hade vi det i alla fall. Efter middagen drog vi till en bar och drack lite. Vi försökte lista allt kul i livet. Högst upp på listan kom: resa!


Linnea, Madeleine, jag och Ling!


Om precis en månad kommer jag vara hemma. Det är spännande och nervkittlande att min närmsta framtid är så obestämd. Vad ska jag göra i Australien? Vad händer efter Australien?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0