Bilder från Halloween!

Förutom att jag lyckades dränka min mobil igår var kvällen väldigt lyckad! Förfesten var så rolig att jag inte ens ville gå ut! Vi var några från jobbet + Mathilde, Emelie H och några fler vänner till de andra som var på festen. Det är alltid läskigt när man ska blanda så mycket olika människor men det blev en supermix. Vi snackade massa, lekte dricklekar och dansade.

Någon gång runt midnatt drog vi ut. Vi gick mellan några olika barer men hittade tillslut ett ställe vi blev kvar på. Någon gång under natten dog sen min mobil. Jag tror att det beror på att den tidigare under kvällen låg i en massa bål. Nu har jag i alla fall min gamla mobil men på den fungerar bara sms-funktionen så jag kan inte ringa eller ta emot samtal. Men det spelar inte så stor roll, jag tänkte endå köpa en ny mobil när jag börjar studera.

Här är några bilder från kvällen!



Här är nästan hela gänget. Den första brunetten känner jag inte men sen kommer Lovisa, Charita, Jag, Thomas, Mathilde och Elise. Jag kommer sakna mina Oslovänner så otroligt mycket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0