1 mil!

Idag har jag äntligen sprungit 1 mil! Först tänkte jag bara gå ut och gå/springa lite i det fina vädret men jag kom in i ett så härligt flow att det kändes lika bra att klå mitt rekord! Jag sprang lugnt hela vägen och klarade det på cirka 1h 13 min. Jag vet inte exakt hur långt jag sprang men enligt google sprang jag över en mil. Enligt min pulsklocka sprang jag 14,7 km men den litar jag verkligen inte på. Jag tror nämligen att den är inställd på min snabbare takt och idag tog jag det som sagt ganska lugnt.

Jag är jävligt glad att jag äntligen har nått mitt mål. Det var verkligen inte så jobbigt som jag har föreställt mig i mitt huvud. Jag hade absolut inte de bästa förutsättningarna när jag började (bakis och med dåliga skor) men jag klarade det! Nästa gång ska det gå fortare!

Svettig och glad!


Kommentarer
Emma

ÅÅÅH VAD GRYM DU ÄR!!! Applåderar wohoo!

2011-10-17 @ 17:15:03
Fani

skitbra gumman men du, det är ju inte bra och träna när man är bakis? dåligt för hjärtat har jag hört? :o

puss<3

2011-10-17 @ 23:53:54
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0