Ny tid!

Dagarna har gått otroligt fort här i Norrköping. Jag har visserligen hunnit träffa alla jag ville träffa och göra allt jag ville göra men det känns verkligen som tiden har flugit förbi. Jag har spenderat en massa tid med vänner och familj. Trots att det har gått två år sen sist hela familjen träffades så kändes det som det bara gått några månader. Men det är väl så det ska kännas med familj.

Jag har också hunnit städa, packa och framförallt rensa ut en hel del. Jag har skänkt tre stora påsar med kläder till myrorna och slängt en massa annat skräp jag samlat på mig. Bland annat hade jag sparat cirka 20 tomma skokartonger. Jag hade inte ens kvar alla skor som följde med kartongerna en gång i tiden! Det är lustigt det där vad man samlar på sig. Personligen tycker jag bara att det är skönt att göra sig av med gamalt skräp som man vet att man inte kommer få någon användning för. Det känns verkligen som jag har rensat i mitt liv.

Nu har jag en ny kamera, ny frisyr och snart börjar ett nytt kapitel i mitt liv.



Kommentarer
Kitty

Nytt och fräscht kapitel är aldrig fel (:

2011-11-07 @ 14:23:21
URL: http://www.kittonia.se
Fani

å nya byxor har du också, hihi :D

2011-11-09 @ 00:32:50
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0