Byron bay!

Nu har jag gett mig ut sjalv i den vida varlden. For tillfallet ar jag i Byron bay. Har ar surfare och hippies blandat, en bra kombination! Stranden ar sa stor att jag kan jogga langs den och enda inte veta vart den slutar. Jag bor pa ett ganska stort hostel och har bland annat traffat nagra tyska vanner.

Idag bokade jag skydiving! Imorgon klockan 6 am smaller det! Jag ar lite spand men det ska vara valdigt sakert sa du kan sova lugnt i natt mamma. Nu ska jag ga och kopa juice. Det ar mitt pa dagen har sa jag forsoker undvika den varsta solen. Kram pa er alla!



Kommentarer
Fani

kul att få prata med dej lite gumman <3

just det, det är ju mitt på dagen för dej nu, tänkte jag inte på!

hur som helst, lycka till med skydivingen :D tkr du är grym som vågar, vill också göra det nån gång! TA KORT! haha :D

puss<3

2011-11-16 @ 03:50:15
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0