Purely Greens Max

Idag mellan jobb och träning stannade jag i butiken Supernature för att handla nytt kosttillskott. Jag har tidigare, varje morgon druckit ett glas med Purely Greens utblandat med vatten men idag när jag kom till affären såg jag att dem hade fått en ny verision nämligen Purely Greens Max. Enligt expiditerna är Purely Greens Max betydligt bättre än den gamla så självklart blev jag tvungen att slå till. 80 spänn dyrare blev det men förhoppningsvis gör den här större skillnad.

Jag har faktiskt inte märkt av så mycket skillnad av att dricka Purely Greens. Men det var ett tag sen jag var sjuk och min mage mår super så jag vågar inte riskera att inte dricka det. Jag har trots allt inte tagit en enda sjukdag på över fyra månader, även om jag kanske borde tagit någon under de första månaderna.. Jag kan ha svårt att lyssna på min kropp om det betyder att jag mister pengar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0