Laxpasta

Idag har jag äntligen känt mig tillräckligt frisk för att kunna träna! Bröstsmärtorna känns av ibland men så sällan att jag kan börja leva mitt vanliga liv igen. Det känns dock fortfarande lite läskigt att inte veta vad smärtan beror på. I vilket fall som helst så var det skönt att träna igen. Jag tog det ganska lugnt för att känna av kroppens form och det kändes bra. Snart kommer jag att vara tillbaks i min vanliga form igen. Och nu ska jag äntligen börja springa ute!

På grund av först halsont och sen bröstsmärtorna så har jag i alla fall kommit fram till att jag måste försöka kämpa för mitt imunförsvar ännu mer. Mitt mål är att ha en frisk kropp som sällan drabbas av sjukdomar! Till kvällsmat gjorde jag laxpasta och nu ska jag snart sova. För sömn är en viktig del i mitt mål.



Kommentarer
Fani

hoppas de försvinner helt o hållet snart då!

det här såg jättegott ut, mummsimumsi :D haha

puss!

2011-05-07 @ 13:16:25
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0