Just my luck

Turen till Sognsvann blev väldigt misslyckad. Under hela t-baneturen småregnade det och när jag väl kom fram så öste regnet ner. Eftersom jag bara hade en tunn bomullströja var det bara att sitta kvar på t-banan och ta den hela vägen hem igen. Där försvann en timme av mitt liv.

Det regnar/haglar fortfarande så jag har tränat hemma med träningsdvdn Bränn fett med Paolo Roberto som jag fick i senaste numret av Topp Hälsa. Inte riktigt lika kul som att springa runt en sjö men jag blev varm och svettig.




Kommentarer
Fani

bränn fett med paolo roberto, haha :D tkr han är så himla komisk!

jag vill ju också komma igång och träna nu. du som är så duktig på det och tkr det är roligt och så, kan inte du ge mej lite tips och råd om hur jag kan hitta motivation, orken och lusten?

puss!<3

2011-05-21 @ 17:13:51
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0