Flytt - avklarad!

Nu är allt klart med vår gamla lägenhet. Igår städade Henka klart det sista och idag lämnade jag tillbaks nycklarna. Det känns skönt. Nu kommer vi förmodligen aldrig bo på så trångt utrymme igen, i alla fall inte under någon längre period. Det är konstigt det där hur vi människor kan anpassa oss så fort. Vi levde trots allt på mindre än 20 kvadratmeter i över 6 månader. Nu i efterhand känns det imponerande att vi klarade det men för bara någon månad sen kändes det ganska normalt. Väldigt trångt och kvävande men normalt.

Nu känner jag att jag kan leva på ett helt annat sätt, det känns som jag har mer liv. Och både min och Henkas matlagningslust blomstrar som aldrig förr. Här kommer en bild på gårdagens mat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0