Avdelningsmiddag

Nu kan jag meddela alla att min mage mår bra igen. Sådär, nu slipper ni ligga somnlösa!

Idag har jag varit på avdelningsmiddag. Jag och mina närmsta arbetskompisar träffades på Tullins Café och åt mat. Det var mycket trevligt. Eftersom vi jobbar så tätt är det kul att lite bättre få reda på hur personerna är utanför jobbet. Och visst har jag lärt känna alla lite bättre efter bara en middag. Det är ett härligt gäng jag jobbar ihop med. Jag hade väldigt tur som valde rätt barnehage!

Igår träffade jag Ling, hennes rumskompis och hennes kompis. Det var också kul. Vi slappade mest och åt choklad. Sånt som tjejer gör. Jag och Ling funderar dessutom på att åka till Barcelona en weekend. Vi får se hur det blir med dem planerna men det är kul att vi är tillräckligt bra vänner för att ens diskutera en sådan sak.

Nu blir det vindruvor och surfing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0