Fresh Fitness

Idag tänkte jag cykla till gymmet och träna mage men på vägen cyklade jag förbi Fresh Fitness, ett träningscenter jag och Henka har funderat att byta till. Jag bestämde mig för att provträna där istället. Närmare och kul med omväxling! Fresh Fitness är också ett billigare gym men till skillnad från vårt nuvarande har dem grupptimmar, något jag saknar. Men eftersom det är ett billigare gym består de flesta "grupptimmarna" av att man tränar framför en stor skärm med inspelade instruktörer. Jag värmde upp med att cykla framför en dvd och tränade sedan magen.

Så nu måste jag avgöra om jag vill byta gym. Just nu känns det som jag inte vill det. Det positiva med Fresh Fitness är att de har grupptimmar men maskinerna på vårt nuvarande gym är bättre och så är gymmet större. Det lutar åt att jag blir kvar på gymmet där jag tränar nu. Jag trivs trots allt bra där!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0