98 % av maxpuls!

Idag hann jag bara träna på gymmet i cirka en halvtimme eftersom jag hade en tvättid att passa. Så när tvätten var inne i maskinen bestämde jag mig för att dra ut på en springtur och inviga min nya pulsklocka på riktigt. I slutet av rundan hittade jag en lång uppförsbacke där jag försökte nå min maxpuls. När pulsen var på topp låg den på 197 och var på 98 % av maxpulsen! Riktigt självförtroendehöjare! Två vändor blev det i uppförsbacken.

Men jag måste också tillägga att jag vet att det kanske inte är min riktiga maxpuls eftersom klockan än så länge bara är inställd på vad som borde vara min maxpuls i förhållande till min ålder, alltså så kanske jag har högre eller lägre puls egentligen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0