Fredagskos!

Hej! Idag mår jag bra! Det här är den första fredagen på länge som jag är ledig! Dessutom har jag haft en bra dag. Jag började dagen med att gå upp en halvtimme tidigare för att besöka Ling på hennes nya jobb. Hon jobbar på ett Café som ligger i närheten av där vi bor och på vägen till mitt jobb. Hon bjöd på kaffelatte med hjärtmönster och var på hennes vanliga glada och lite vimsiga humör. Det är svårt att inte bli påverkad av hennes skratt!

På jobbet möttes jag av flera kramar och glada barn! På lunchrasten bjöds det på "fredagskos" i form av en chokladkaka och på eftermiddagen såg vi två älgar på granntomten! Som tur var hade jag kameran med mig och lyckades knäppa av lite bilder.

Nu ska jag göra chokladbollar och mysa!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0