Torsdag

Hej! Här rullar livet på. Jag jobbar, äter, tränar och sover. Tyvärr har jag blivit täppt i näsan igen vilket inte är kul. Jag bara snorar och snorar.

I tisdags träffade jag Ling. Jag fick se hennes nya lägenhet och så bakade vi kakor med choklad och jordnötter. Dem blev lite brända men goda ändå. Det var kul att träffa Ling i alla fall! Hon får mig alltid på bra humör!

Något annat kul är mars! Äntligen ljusare och kanske lite varmare. Dessutom händer det lite roligare saker i mars. Jag ska bland annat hälsa på Emma i Göteborg och så ska Fani och Julia komma hit. Jag ser fram emot båda sakerna så mycket! Jag behöver hitta på saker nu känner jag. Det var längesedan jag reste och upptäckte nya saker och nu börjar min äventyrsabstinens sätta igång. Jag vill åka överallt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0