Natalie on speed

Här är det rätt lugnt. Helgerna nu för tiden består av jobb och träning. Det är kul att tjäna extra pengar men det börjar kännas ganska jobbigt att jobba sex dagar per vecka nu. Eller det jobbiga är att inte ha mer än en dag ledigt. Man kan inte slappna av lika bra och är därför inte lika utsövd när arbetsveckan börjar igen. 

Igår träffade jag min gamla jobbarkompis Ling. Vi åt och snackade. Jag åt jättegod sushi! Det var kul att träffas igen. Det blir så tomt här när man inte träffar tjejkompisar regelbundet som hemma. Men nu ska det förhoppningsvis bli lite ändring på det. Jag ska nämligen få låna hennes ugn! Haha, man får faktiskt abstinens efter mat gjord i ugn om man inte har någon hemma.

Idag har jag och Henka vart och tränat. Innan tog vi Kre-Alkalyn (träninspiller) som bland annat ska ge mer energi och fan vilken energi jag hade! Jag gjorde över 200 situps och hade ännu mer energi kvar! Nu väntar jag med spänning på hur magen kommer kännas imorgon.

Nu ska jag hjälpa Henka med maten, kycklingsoppa!


Kommentarer
Marita

Hej! Bra att ni tränar. Men helidiotiskt att äta "träningspiller". Kroppen får i sig tillräckligt med en massa skadliga kemikalier ändå!

2011-02-03 @ 14:42:04
Natalie

I mitt fall var det bara för att testa om det blev någon skillnad. Ingenting jag kommer göra flera gånger, eller slösa pengar på.

2011-02-03 @ 20:28:12
URL: http://natalieaa.blogg.se/
Marita

Även om det verkade som om pillren gjorde verkan, behöver det inte vara så. Hört talas om placeboeffekten? Folk blir friska av det de tror är mediciner, som sedan visat sig vara sockerpiller...

Kroppen är en förunderlig tingest!!

2011-02-04 @ 09:08:36
Natalie

Haha det är klart jag har hört talas om det! Kommer du inte ihåg den gången jag trollade bort min öroninfektion genom att trycka på en punkt på mitt huvud?

Kram!

2011-02-04 @ 19:45:50
URL: http://natalieaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0