Dyka!

Nu har jag spenderat tva dagar i ett klassrum och i en pool. Jag har lart mig en massa teori, gjort ovningar i poolen och idag skrev jag det sista provet. Allt har gatt bra sa imorgon gar jag pa dykbaten! Baten aker ut till de yttre reven dar vi ska dyka 9 dyk. Efter 4 dyk ar vi certifierade sa de sista dyken blir bara for skoj skull. Dessutom ar ett av dyken ett nattdyk! Jag langtar! Helst vill jag se hajar och enligt min larare ser man dom cirka vart annat dyk. Det har kommer bli haftigt!


Kommentarer
Emma

Antagningsbeskeed antagningsbesked kom du in? LOVE YOU

2011-12-08 @ 16:44:19
moa

Haha!

Exakt samma sak jag skulle fråga om.

Hur gick det?

Fick precis mitt antagningsbesked.

Nu är jag i alperna och det är väldigt snöigt, jag hoppas att jag kommer att anpassa mig... Men det är ju ljust åtminstone, idag var soligt och fint.

Kram

2011-12-08 @ 17:42:08
Emma

Haha vilka roliga läsare du har Näti som bara bryr sig om antagning och inte hur häftigt det är att dyka med hajar! Du är modig jag hade varit livrädd, hoppas att det har gått bra bara uppdatera så vi vet att du inte blivit hajmat!

2011-12-09 @ 18:55:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0