5 reserv

Ah nu är jag femte reserv till dietistutbildningen i Uppsala och jag blir galen! Jag kan inte planera någonting nu när jag inte vet vart jag ska flytta. Nu finns det plötsligt en ganska stor chans att jag kommer in i Uppsala men den är inte tillräckligt stor för att jag ska räkna med det. Därför måste jag ändå försöka fixa allt med flytten till Umeå trots att jag kanske inte ens ska plugga där. Det dåliga är att jag inte får reda på om jag kommer in förrän runt den 15 januari. Tanken är att jag ska flyga till Umeå den 20!

Ska jag boka flyg? Ska jag fixa boende? Risken är att jag kommer förlora en massa pengar och vara bostadslös den första perioden i Uppsala. Kul, kul..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0