Söndag

Idag är en lat dag. Henka är sjuk och ligger mest och sover hela tiden. Jag själv slappar, städar lite här och var och fixar mat lite då och då. I morse var jag ute och sprang. Det var härligt! Men tyvärr lyckas jag jämt glömma bort hur härligt det är. Varför gör jag det? Mitt träningsschema nu ser i alla fall ut såhär:

Träna 2-3 gångr per vecka och springa minst 20 minuter en gång per vecka.

Det känns som det inte är allt för jobbigt att klara vilket är bra. Man ska adrig gå ut för hårt för då förstör man det roliga.


Kommentarer
Fani

hej hjärtat. jag mår lite bättre idag faktiskt så det är skönt.

haha seriöst, ah det lät som en skapligt skum dröm håller jag med om :p

saknar dej med, jättemkt. hoppas verkligen vi kan ses snart. vore hur najs som helst om vi kunde ta någon helg ledigt o komma o hälsa på er igen <3

puss, älskar dig

2011-08-08 @ 16:27:12
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0