Smörgåstårta

Vardagen har börjat igen vilket betyder dagisjobb för min del. Tyvärr började jag få lite ont i halsen igår men jag ska göra en supersoppa till kvällsmat så förhoppningsvis går det över innan det ens börjat på riktigt.

Annars har jag börjat intressera mig ännu mer för träning och hälsa. Nätet gör mig galen! Jag har börjat vilja att mina magrutor som finns under mitt lilla magfett ska träda fram och synas så nu funderar jag på om jag borde gå ner kanske två kilon i fett och gå upp samma mängd i muskler. För jag vill ju absolut inte bli smalare, jag vill bara att det ska synnas att min mage är lite tränad. Fast jag tvivlar på att jag kan göra det. Jag äter inte så mycket onyttigt jag kan dra ner på och det lilla jag äter vet jag inte om jag vill dra ner på. I-landsproblem! Och dessutom vill jag börja skriva mer om hälsa i bloggen. Yes,så gör vi!

Jag och Henka gjorde smörgåstårta igår. Det blev supergott! Men jag antar att det är en sån grej jag inte borde äta så mycket av om jag nu ska få fram magmusklerna lite.



Kommentarer
Fani

amen natalie, var du tvungen? :| hahah. skitgod såg den ut, vad duktiga ni är. får ni bjussa mej på när jag kommer & hälsar på (A) ;) haha. puss miss you and love you <3

2010-09-15 @ 00:33:27
URL: http://glikia.blogg.se/
Fani

har du föresten nå tips på någon god nyttig soppa? :)

2010-09-15 @ 00:34:31
URL: http://glikia.blogg.se/
Marita

Smörgåstårtan ser supergod ut. Jag blir väldigt sugen. Vadå magrutor, sluta upp med allt sådant där... Du är jättefin som du är!!

2010-09-15 @ 14:13:22
Sebastian

Cool. Jag har aldrig gjort smörgåstårta, men det är ju grymt gott. Vad hade ni för recept?

2010-09-15 @ 23:05:15
moa

Jag vill också ha smörgåstårta! Vill ha, buhu. Den enda kvällsmaten här är coconut rotti. Om inte myrorna har sniffat rätt på den. (???) De är kvicka de jävlarna,inget får man ha ifred.

2010-09-16 @ 16:29:07
Natalie

Mamma: Jag känner att jag behöver en utmaning! Och så känns det lockande med en smal, vältränad mage!



Sebbe: Hm vet inte något vanligt på google. Jag kollade dock inte på det eftersom jag kom ihåg på ett ungefär från när vi gjorde det till mamma och pappa. Men i röran hade jag räkor, räksallad, creme fraiche, rödlök, paprika, dill, salt och peppar.



Moa: Haha, myrorna är inte schyssta alltså! Stackare! Men vad är rotti?

2010-09-18 @ 15:34:12
URL: http://natalieaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0