Norrköping

Nu är jag hemma. Fast det känns som jag ska åka snart igen. Tiden går alldeles för snabbt. Nu har jag bara lite mer än en dag kvar. Jag har i alla fall hunnit med en del shopping, klippt håret och träffat vänner och familj.

Igår var jag, mamma och pappa och hälsade på farmor och farfar. Farmor mår inte alls bra. Det kändes extremt ledsamt att se henne ligga i sin säng. Men det är naturens gång. Det konstiga eller häftiga är att jag kände på mig att någonting var fel redan innan jag åkte hem. När jag bokat biljetterna skickade jag ett sms till mamma och pappa där jag frågade om vi kunde hälsa på farmor och farfar.

På kvällen träffade jag Fani och fikade och idag har jag varit på stan med Timmy och sen träffat Fani och ätit på Athena. Det är kul att vara hemma och träffa alla men jag saknar Henka en hel del. Men jag tror att det är bra att sakna.

Lite senare ikväll ska jag träffa Maja-miranda och sen kanske Fani igen. Ja det gäller ju att passa på att träffas så mycket som möjligt nu när jag bara är hemma ibland.



Kommentarer
Emma

Inte alla, JAG DÅ?!? ;(

2010-09-30 @ 19:26:39
disa

så ledsamt med din farmor gumman , så orättvist det är med det där alltså.. men man får försöka fokusera på det förflutna man har haft med personen, alla minnen och lyckliga stunder och bara vara stark och du om någon är ju en stark person! Om du vill prata med någon som förstår är det bara att du hör av dig! kan vara ganska skönt att prata om det.. och viktigt också :)



hoppas det blir super med den nya lägenheten ! kul & se dig den där snabbisen på stan , haha! Puss

2010-10-01 @ 12:42:48
URL: http://bizuuu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0