Fan!

Min hals har blivit värre och jag är tröttare än tröttast. Jag skulle ringa och sjukanmäla mig i morse men ingen svarade så jag bestämde mig för att dra och jobba ändå. Ibland har jag för hög arbetsmoral. Nu tillsätter jag i alla fall halstabletter till min lilla halskur så förhoppningsvis är jag frisk alldeles strax.

Jag har kommit på att jag glömt nämna valresultaten i bloggen. Men vad finns det att säga? Förjävligt att det är så många i vårt land som röstar på SD! Och att de dessutom fått en vågmästarroll, skrämmande! Undra nu bara vad följderna blir. Att de blåa vann blev jag inte så förvånad över, det trodde jag redan innan. Men självklart inte de segrarna jag velat se. Det var också kul att miljöpartiet fick fler röster, äntligen kanske människor börjar förstå naturens värde.

Nu har jag typ bara lust att sova. Jag känner mig helt slut.


Kommentarer
Marita

Krya på dig gumman! och glöm inte det där med vitlök!!

MramM

2010-09-23 @ 09:22:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0