Arbetslöshetensliv

Idag satte jag klockan på "tidigt" för att inte vända på dygnet allt för mycket. Idag är tanken att vi ska åka till ett köpcentrum lite längre bort och söka jobb där. Fast vi måste vara hemma innan tre för att släppa in Ante och vid fyra ska jag på en intervju. Tredje intervjun på en vecka, det tycker jag är bra! Den här intervjun är för en butik som säljer souvenirer som norska, stickade tröjor och troll! Spännande! Egentligen skulle jag delat ut flyers för vårt gym idag också men intervjun råkade vara just då.

Nu är det dags för frukost!


Kommentarer
Fani

läser din blogg lite då och då men att du är arbetslös nu har jag helt missat? :O

2010-09-06 @ 14:12:47
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0