1 år och 5 månader!

Idag har jag och Henka varit ihop i ett år och 5 månader! Tiden rinner iväg snabbare än vad man förstår. Fast i för sig gick ju jag i skolan när vi blev ihop och det känns som det var väldigt längesen.

För att "fira" åt vi hemmagjorda kycklinghamburgare! Vi var förresten och kollade på en hybel idag. Den var väldigt trång men mysig. Det lutar åt den nu eftersom det alternativet känns bättre än att flytta hem. Men vi får se vad som händer.

Efter visningen jobbade jag med att dela ut flyers för gymmet. Det var roligare än förväntat men ganska kallt trots att solen lyste på mig. Nu blir det valvaka!



Kommentarer
Fani

grattis till er sötnosar! :)

och vad goda era kycklingburgare såg ut hihi :D

puss!

2010-09-20 @ 01:34:11
URL: http://glikia.blogg.se/
Marita

Vad är en hybel? Jag förstår att det är någon slags lägenhet, men vad? Och vad är det för hyra? Alternativet att flytta tillbaka till Norrköping är nog inte det bästa. Det blir i så fall till arbetslöshet, tror jag.

Kram!

2010-09-20 @ 09:38:08
Anonym

fin blogg

2010-09-20 @ 16:21:31
URL: http://zekokocak.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0