Tillbaks till?

Idag ska jag åka hem igen och idag är första dagen sen jag kom hit som det är grått väder här i Norrköping. Bussresan känns tung! Jag har fyra väskor/påsar som jag ska lyckas släpa med mig. Dessutom känner jag mig inte redo att redan åka hem. Visst, jag har hunnit med det mesta jag ville hinna med men jag har inte haft mycket tid till att bara ta det lugnt. Men det får jag ju i för sig på bussresan hem.

Väl i Oslo ska vi äntligen flytta in i vår nya lägenhet. Äntligen har vi en fast punkt och slipper flytta runt. Men innan jag åker ska jag möta pappa på stan för att käka lunch. Trevligt!



Kommentarer
Fani

vadå sötaste ungen? <3 miss u allready honey!

2010-10-02 @ 23:25:47
URL: http://glikia.blogg.se/
moa

Ah du var så söt när du var liten.(!!!) Jag minns dig (vagt) som du var då.

kram

2010-10-03 @ 08:30:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0