Run for your life!

Haha, det tog bara en vecka för mig att komma in på bloggen igen. Och nu är det väl läge att tala om att jag kommer hem på onsdag. Jag stannar tills söndag så jag räknar med att hinna med en hel del. Inte för att jag har så mycket att göra eftersom jag nyligen var hemma men det ska bli skönt att kunna ta det lugnt också.

Och nu måste jag berätta om hur underbart jag hade det igår! Jag drog äntligen ut och sprang! Jag tog bussen upp för berget och sprang omkring i skogen. Det var så härligt! Jag tog det ganska lugnt i början men efter ett tag släppte allt och mina ben sprang precis som de brukade! Solen lyste, löven knastrade under mina skor och så kom jag till en glänta där man såg vattnet genom träden. Jag kom på hur mycket jag gillar att springa! Men nu är jag bara rädd för att de ljusa dagarna ska ta slut och om jag känner mig rätt kommer jag inte ha lust att ge mig ut och springa i sådana fall.


Kommentarer
Fani

fan lät verkligen skithärligt de där :) vintern är ju inte lika kul att springa på förmodligen nej, kallt och kanske hallt också. du får gymma istället, springa på band innomhus 8)

synd att vi missar varandra precis, men hoppas jag kan komma o hälsa på dej nån gång innan jul!

puss älskar dej <3

2010-10-17 @ 17:32:32
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0