Boot camp!

Nu sitter jag i bussen på väg hem till Norrköping. Mina axlar och övre rygg värker. Igår var jag nämligen med på gymmets boot camp! Vi var uppdelade i par och körde olika stationer, det kändes lite som skolans gympa. Tyvärr ville fegisen Henka inte vara med och så var vi ojämna par så jag fick vara med mig själv. Så när vi skulle boxas fick jag boxas med den personliga tränaren som höll i det eller killen från receptionen. Och aj vad jobbigt det blev att slå. Visserligen gjorde det nog träningen bara ännu bättre.

Det var kul! Det fick mig att tänka på annat, eller inte tänka alls vilket jag uppskattar med träning. När det går riktigt bra fokuserar man så mycket på det man gör att man inte kan tänka på alla andra tankar som brukar flöda fritt. Det är lite som meditation eller avslappning. Och så älskar jag ju att få träningsvärk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0