Skype

Jag hade precis videosamtal med mamma, pappa, mormor, morfar, farfar och Kerstin som är hemma i Norrköping och "firar" min födelsedag. Vi pratade, skrattade och farfar hann till och med läsa upp en dikt! Å vad jag inte vill bo så långt ifrån Norrköping.  Om jag kunde hade jag teleporterat hem mig just nu lagom till tårtan! Eller nej förresten, ännu tidigare så att jag hade hunnit med det obligatoriska julbordet på Waldorf också.

Det är häftigt hur traditioner fortsätter år ut och år in.


Samma dag för 4 år sedan


Kommentarer
moa

Grattis syrran!

Jag ska fira med att äta en snickers, eller? Jag vill bara ha en ursäkt att äta en snickers... Fast mest av allt vill jag ha twix, men det verkar inte finnas för tillfället. Eller ska jag köpa ett paket grädde och bara dricka...

Fast du kanske föredrar att jag firar med ett äpple? är ett äpple att definiera som något sött?

kram

2010-12-01 @ 10:47:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0