Monday!

Måndag betyder träning för min del. Jag har varit lite sjuk de senaste dagarna men nu känner jag att jag är tillräckligt frisk för att dra till gymmet. Det ska bli härligt men samtidigt kan jag inte ta i allt för mycket eftersom jag fortfarande har kvar lite sjuksymptom.

Helgen har mestadels varit lugn men i fredags träffade jag min förra arbetskompis Cissi. Det var kul och jag blev faktiskt lite full på bara två öl! Så nu tänker jag att jag kanske aldrig borde äta särskilt mycket innan dricka, eller i alla fall inte här i Norge. Hehe..

Nu blir det äggmacka och smoothie!



Kommentarer
Marita

Hej! Fin bild. Är den tagen i närheten av där ni bor?

Kramar!

2010-11-02 @ 09:10:20
Thirése

hej och tack så mkt för kommentaren. betyder mkt att höra!

2010-11-04 @ 22:04:28
URL: http://thirese.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0