Intervju

Hej! Idag har jag haft dagisintervjun. Det gick bra men jag vet inte om jag fått jobbet än. I morgon ska jag i alla fall vara vikarie och gå en yogakurs för barn! Vi ska se hur allt går och jag antar att jag får jobbet om jag kommer överens med den andra tjejen och gör ett bra jobb. Jag hoppas verkligen att jag får det för det känns verkligen perfekt för mig! Dagiset är i ett stort hus, det är 8 barn och två vuxna + en pedagog som kommer en gång i veckan. I morgon blir det en lång dag men förhoppningsvis väldigt rolig!

Idag har vi även sökt om nytt personnummer. Ett långtidspersonnummer. Man måste göra det efter att ha bott här i ett halvår. Så nu kommer jag bli skriven här. Det känns ganska stort men jag kommer nog bli kvar här ett bra tag i alla fall. Efter det gick jag på stan och shoppade mössa och halsduk. Det är verkligen kallt här nu. Frost/snö på marken hela dagen lång!

Nu ska jag väcka Henka och så ska vi göra kycklinghamburgare!



Kommentarer
Emma

Ååååå hoppas att du får det!! :D

2010-11-09 @ 10:09:35
Marita

Hej! Du får det säkert, att du ska gå yogakurs för barn, tyder på det. Är det ett fast jobb, eller vikariat?

Kramar!

2010-11-09 @ 11:40:34
Natalie

Det är ett fast jobb till nästa sommar men chans för förlängning. Eller räknas det som vikariat då? Nej yogakursen kostar inte dem någonting. Men jag hoppas

2010-11-14 @ 11:31:24
URL: http://natalieaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0