Höst

Här kommer bilderna från min och Henkas höstpromenad upp på berget! Om nu internet är på min sida..


Utsikt över Oslo! Till vänster ser man en kyrkogård och det är ungefär där vi bor. Alltså rakt nedanför berget.




I've got big love for you!






Jag ville ha en likadan bild men var tyvärr inte tillräckligt stark.


Vi fann en stor sten och från den kunde man slänga sig upp i ett träd. Fast jag kände inte för att riskera att bryta benet så jag stannade kvar på stenen.




Henka däremot lät kreativiteten flöda och ristade in första bokstäverna i våra namn! Någon dag ska jag vara modig och se det med egna ögon! Hoppas bara det inte hinner försvinna.


Kommentarer
Marita

Hej! Fina bilder. Jag gillade trädbilden och den på dig mest. Många kramar!

2010-11-08 @ 16:35:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0