Header

Pjuh! Hade precis gett upp hoppet om att ändra min header när jag upptäckte att jag försökt ladda upp en förstoring av hela bilden, vilket inte gick! Men nu är det fixat. Jag börjar bli bättre på att göra header men jag känner tyvärr att jag inte har så många fina bilder att jobba med. Men bara det att jag lyckas är roligt!

Idag har jag gått på stan och köpt lite kläder. Bland annat en vit skjorta som jag behöver nästa vecka då jag ska ta två av Sebbes arbetspass och jobba i garderoben till en fin restaurang. Det var faktiskt riktigt svårt att hitta en snygg, lagom lång skjorta som passade till den uppgiften. De flesta jag provade var så korta att jag visade HELA magen när jag sträckte på mig. Tillslut hittade jag i alla fall en som jag kan sträcka mig lite i men jag måste vara försiktig..

Förutom skjortan hittade jag ett par jeans och en turkos hood för 49 spänn styck! Trots att jag inte blev störtförälskad kunde jag inte låta bli att köpa det. Jeansen var stretch så de är bra att ha när jag jobbar och hooden lyser upp mörkret. Den kommer nog behövas om jag ska överleva hela vintern här.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0