Dubbelpass

Igår jobbade jag dubbelpass. Dagis på dagen och garderobsansvarig på kvällen. Jag kom hem runt halv 1 i natt och somnade ännu senare. Det var jobbigt att gå upp i morse kan jag säga! Idag ska jag bara vila mig inför i morgon då det blir dubbelpass igen. Jobbigt men värt det när man får dricks. Igår fick jag runt 550 kronor. Jobbet var dessutom ganska bra. Den enda gången det var jobbigt var de två första timmarna när gäster gick samtidigt som det kom nya. Garderoben är dessutom ganska dåligt uppbyggd så det kan vara riktigt svårt att få ut jackorna. Man måste lixom dra dem igenom en hel bunt med andra jackor.

Jag hade tänkt träna idag men jag känner lite smärta i halsen och den vågar jag definitivt inte utmana nu när jag behöver vara på topp. Så istället blir det att ligga här hemma i soffan och dricka smoothie. Det funkar det med!




Kommentarer
Fani

haha va söt du är :) jo det har du förstås rätt i. tänk om det skulle kommit in någon som liksom blivit det på riktigt och så skulle de inte säga något. det hade ju varit skitdåligt isf, så jag antar att det är bra, även om hennes lilla speach där var onödigt för min del då :p

ja haha, utan henne skulle jag dö. vi snackar verkligen hela tiden så fort vi får en stund över liksom, haha. hon och du är mina bästa tjejkompisar <3

aa jag förstår, men ja bra att du kommer hem snart då så vi kan prata och uppdatera massor :D

haha ja gud, jag älskar timmy och christoffer , de är så jävla härliga ju :D jag tkr de låter som en jättebra ide verkligen :) skitkul! de gör vi :D

plus skitssamma om vi inte blir så många, blir ju mysigt ändå.

550 spänn i dricks lät inte alls fel du :D och hoppas du mår bättre snart!

pusspuss, MISS YOU!!<3

2010-11-26 @ 00:53:29
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0