Working couple

Den här veckan har jag fått ett uppdrag på ett och samma dagis. Det känns skönt att inte behöva åka omkring till olika ställen och vänta på att de ska ringa på morgonen. Tyvärr är det ganska krångligt att åka till dagiset, men själva jobbet i sig är bra så det gör inte så mycket. Jag har fått vara på olika avdelningar än så länge men jag börjar ändå lära mig lite namn vilket alltid känns skönt att kunna. 

Henka jobbar med på. Idag var han examensvakt. Han fick sitta på en stol och inte göra någonting i fem timmar, vad fick han i lön? Runt 150 sek. Men efteråt sa han att det var första och sista gången. Tydligen ett jävligt tråkigt jobb.

Igår var jag på intervju för Deli de Luca och idag ringde de om en andra intervju! Jag ska dit imorgon igen. Jag hoppas verkligen det går bra för jag vill ha det jobbet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0