Lya!!

Två inlägg på en dag, det måste varit ungefär tre år sen! :P

Men... Vi har hittat en ny lägenhet!! Vi ska flytta in den 24e och den är jättefin! Den ligger i Grunerlökka, eller hur det nu blir på svenska. Det är i alla fall ett trevligt område har vi hört. Det är en tvåa, den kostar 8000 och jag, Henka och Emelie ska dela på den. Vi har den till mitten eller slutet av augusti (vi fick välja själva). Det känns jävligt skönt att ha det avklarat nu. Nu saknas bara den "lilla" faktorn jobb.


Kommentarer
Disa

NATALIEEE!! jag är avis ...eller vad heter det..jag avundas dig :D när jag tycker du är värd det lixom :P SÅ JÄVLA ROLIGT! <3

2010-05-03 @ 23:08:37
URL: http://bizuuu.blogg.se/
Emma

Åh vad skönt att ha det avklarat! Och vad snabbt det gick men framförallt BILLIGT. Tillskillnad från 15000 ;P haha.

2010-05-04 @ 10:58:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0